26 lipca 2013

Welcome!

Witam serdecznie na nowym blogu ze spisem wszystkich opowiadań związanych z One Direction. Opowiadania wszelkiego rodzaju się mile widziane. Musimy się jakoś rozkręcić, a bez Was będzie raczej trudno. Do czynienia macie z katalogiem, gdzie można na stałe dodać odnośnik do swojej twórczości. Stworzony został również dział reklama, w którym można zareklamować nie tylko bloga, ale również pojawiające się na nim nowości.
Jestem otwarta na wszelkie propozycje współpracy.
Blog wystartuje z reklamami w chwili, gdy znajdzie się przynajmniej pięć zgłoszeń. To nie jest wygórowane wymaganie, a w zakładce konkurs odbywają się kwalifikacje na administratora. Sama tego biznesu nie dam rady prowadzić.

So hello and join!
Norene

P.S. Jeśli ktoś miałby chęć i trochę czasu na wykonanie nieco lepszego szablonu - byłabym ogromnie wdzięczna.

4 komentarze:

  1. Co do szablouu - jest fajny! Naprawdę! Pasuje do takiej stronki :) Ogółem bardzo fajny pomysł, z którym możesz pomóc wielu startującym bloggerkom! Popieram takie kampanie i sama chętnie się zgłoszę :)

    Pozdrawiam i życzę owocnej pracy,
    Jannele xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Weszłam tu tylko aby napisać, że nie mam opowiadania o 1D i po co piszesz mi że mogę się zgłosić? Może najpierw ogarniesz o czym ktoś pisze a potem zapraszaj? Bezsensu robisz spam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz. Twój jeden blog się najwidoczniej trafił przez przypadek. Rzucam się więc na kolana i przepraszam, bo chyba tego oczekujesz i ponoć tak wypada.

      Usuń
  3. Szablon jest świetny, nie zmieniaj go! :)

    OdpowiedzUsuń